Dostępność towarów - oferowane towary i usługi są jednocześnie dostępne w sprzedaży w naszych sklepach firmowych na terenie Zawiercia. Dokładamy wszelkich starań by w sklepie internetowym uaktualniać nasze rzeczywiste stany magazynowe oferowanych towarów ale z uwagi iż nie jest to jeden sprzężony system, istnieje możliwość, że w chwili składania przez Państwa zamówienia, towar może być już niedostępny. Za wynikające z tego tytułu niedogodności przepraszamy.
Zdjęcia produktów - stanowią materiał mający w możliwie dokładny sposób przestawić oferowany towar/usługę. Część zdjęć umieszczonych w niniejszym serwisie pochodzi bezpośrednio od producentów towarów, a część wykonujemy we własnym zakresie, by możliwie w pełni oddać rzeczywisty wygląd przedmiotów.
Grawerunek na przedmiotach - towary, na których nanoszony zostaje grawerunek, są traktowane jako towary przygotowane na indywidualne zlecenie i nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
STRONY TRANSAKCJI
- Zależnie od przedmiotu umowy, stroną dokonującą sprzedaży produktów i usług zawartych w ofercie sklepu internetowego www.grawissimo.pl, zwanym dalej Sprzedawcą, jest:
firma PUH Jubiler, z siedzibą w Zawierciu przy ul. Piłsudskiego 91, NIP 649-204-69-55, REGON 276966384, zarejestrowana w Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Zawiercie pod numerem 9508. - Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym Grawissimo, zwanym dalej Nabywcą jest pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.
PRZEDMIOTY TRANSAKCJI
- Ceny produktów i usług znajdujących się w ofercie sklepu zawierają podatek VAT.
- Do momentu potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę produkty prezentowane na stronie sklepu nie stanowią oferty handlowej w myśl przepisów kodeksu cywilnego.
- Produkty przygotowywane na specjalne życzenie, mogą wymagać indywidualnej wyceny.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Zamówienia może dokonać osoba pełnoletnia lub firma. Składanie zamówień w Sklepie Internetowym Grawissimo odbywa się poprzez:
a) koszyk zakupów i formularz zamówienia na stronie www
b) e-mail wysłany na adres sklepu
c) kontakt telefoniczny
- Zamówienia nietypowe, jak np. produkty przygotowywane na specjalne życzenie, ustalane są indywidualnie.
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Każde zamówienie składane w Sklepie internetowym Grawissimo.pl będzie potwierdzone przez Sprzedawcę.
- W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia wynikłej z winy Nabywcy (np. błędny numer telefonu, e-mail) złożone zamówienie może zostać anulowane po upływie 7 dni.
- Złożenie zamówienia przez nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem Sprzedawcy do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania podpisu Nabywcy.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz.883.
- Klient zgodnie z tą ustawą ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.
- Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia, od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji, wynosi 5 dni.
FORMY PŁATNOŚCI
- Możliwe formy płatności za zakupy w naszym serwisie to:
a) przedpłata przelewem tradycyjnym
b) płatność przy odbiorze przesyłki
c) płatności Dotpay - rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są
za pośrednictwem Dotpay.pl
d) Płatności Shoper - podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
e) kartą płatniczą - * Visa * Visa Electron * MasterCard * MasterCard Electronic * Maestro
f) gotówką w siedziebie firmy - Do każdego zakupionego produktu dołączany jest paragon lub faktura VAT (wg życzenia klienta).
DOSTAWY PRODUKTÓW
- Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym Grawissimo.pl realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Dostarczenie produktów poza granice Polski możliwe jest tylko po uprzednim uzgodnieniu kosztów oraz sposobu wysyłki.
- Termin realizacji zamówienia nie przekracza 5 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne lub przygotowywane na specjalne zamówienie. W takim przypadku termin realizacji może się wydłużyć, jednak Nabywca zostanie o tym bezzwłocznie poinformowany.
- Koszt wybranego przez Nabywcę sposobu dostawy produktów, jest doliczany do cen zamówionych towarów.
- Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania odbioru na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru a wraz z tym ryzyko utraty lub uszkodzenia towaru.
- Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie, prosimy o spisanie protokołu w momencie odbioru przesyłki od kuriera i kontakt z siedzibą naszej firmy.
REKLAMACJE, GWARANCJE, ZWROT TOWARU
- W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia przesyłki należy niezwłocznie zgłosić pracownikom poczty obecnym przy dostawie lub kurierowi oraz skontaktować się ze Sprzedającym. Podstawą reklamacji z tytułu uszkodzenia produktu w czasie transportu, jest protokół spisany w momencie odbioru przesyłki.
- W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej produktu reklamacja zostanie uwzględniona i wyrób będzie naprawiony lub wymieniony na nowy na podstawie dokumentu zakupu, oraz widocznego znaku wytwórcy na wyrobie (w takim przypadku mają zastosowanie przepisy o gwarancji i rękojmi).
- Wnioski reklamacyjne powinny być składane drogą e-mailową lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
- Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r., nr 22, poz. 271) Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Prawo to nie dotyczy produktów wykonywanych na zamówienie lub powiązanych ze świadczeniami o właściwościach określonych przez Kupującego, np. zmiana rozmiaru lub grawerowanie (art. 10 ust. 3 pkt 4).
Zwracany na tej podstawie towar musi być kompletny, wraz z oryginalnym opakowaniem i nie może nosić śladów modyfikacji lub użytkowania. Dodatkowo zwracając towar, należy dołączyć oryginał wydanego paragonu lub faktury. Sprzedający gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszt przesyłki produktów nie podlegają zwrotowi. - Koszty wysyłki i odesłania towarów do reklamacji pokrywa Sprzedający.
- Koszty odesłania towarów zwracanych pokrywa Nabywca.
- Sprzedający nie odbiera przesyłek wysyłanych za pobraniem.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni, od chwili ich wpłynięcia.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Sprzedawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Nabywcy.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nie uregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Wszystkie produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
- Wyroby z metali szlachetnych są zgodnie z prawem cechowane przez Urząd Probierczy, odpowiednimi próbami.
- Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.