Regulamin

Dostępność towarów - oferowane towary i usługi są jednocześnie dostępne w sprzedaży w naszych sklepach firmowych na terenie Zawiercia. Dokładamy wszelkich starań by w sklepie internetowym uaktualniać nasze rzeczywiste stany magazynowe oferowanych towarów ale z uwagi iż nie jest to jeden sprzężony system, istnieje możliwość, że w chwili składania przez Państwa zamówienia, towar może być już niedostępny. Za wynikające z tego tytułu niedogodności przepraszamy.

Zdjęcia produktów - stanowią materiał mający w możliwie dokładny sposób przestawić oferowany towar/usługę. Część zdjęć umieszczonych w niniejszym serwisie pochodzi bezpośrednio od producentów towarów, a część wykonujemy  we własnym zakresie, by możliwie w pełni oddać rzeczywisty wygląd przedmiotów.

Grawerunek na przedmiotach - towary, na których nanoszony zostaje grawerunek, są traktowane jako towary przygotowane na indywidualne zlecenie i nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

 

STRONY TRANSAKCJI

  1. Zależnie od przedmiotu umowy, stroną dokonującą sprzedaży produktów i usług zawartych w ofercie sklepu internetowego www.grawissimo.pl, zwanym dalej Sprzedawcą, jest:

    firma PUH Jubiler, z siedzibą w Zawierciu przy ul. Piłsudskiego 91, NIP 649-204-69-55, REGON 276966384, zarejestrowana w Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Zawiercie pod numerem 9508.

  2. Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym Grawissimo, zwanym dalej Nabywcą jest pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.

PRZEDMIOTY TRANSAKCJI

  1. Ceny produktów i usług znajdujących się w ofercie sklepu zawierają podatek VAT.
  2. Do momentu potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę produkty prezentowane na stronie sklepu nie stanowią oferty handlowej w myśl przepisów kodeksu cywilnego.
  3. Produkty przygotowywane na specjalne życzenie, mogą wymagać indywidualnej wyceny.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Zamówienia może dokonać osoba pełnoletnia lub firma. Składanie zamówień w Sklepie Internetowym Grawissimo odbywa się poprzez:
    a) koszyk zakupów i formularz zamówienia na stronie www
    b) e-mail wysłany na adres sklepu
    c) kontakt telefoniczny
     
  2. Zamówienia nietypowe, jak np. produkty przygotowywane na specjalne życzenie, ustalane są indywidualnie.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Każde zamówienie składane w Sklepie internetowym Grawissimo będzie potwierdzone przez Sprzedawcę.
  2. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia wynikłej z winy Nabywcy (np. błędny numer telefonu, e-mail) złożone zamówienie może zostać anulowane po upływie 7 dni.
  3. Złożenie zamówienia przez nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem Sprzedawcy do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania podpisu Nabywcy.
  4. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę Grawissimo danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz.883.
  5. Klient zgodnie z tą ustawą ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.

FORMY PŁATNOŚCI

  1. Możliwe formy płatności za zakupy w naszym serwisie to:
    a) przedpłata przelewem tradycyjnym
    b) płatność przy odbiorze przesyłki
    c) płatności elektroniczne - rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są
    za pośrednictwem Dotpay.pl
  2. Do każdego zakupionego produktu dołączany jest paragon lub faktura VAT (wg życzenia klienta).

DOSTAWY PRODUKTÓW

  1. Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym Grawissimo realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Dostarczenie produktów poza granice Polski możliwe jest tylko po uprzednim uzgodnieniu kosztów oraz sposobu wysyłki.
  3. Termin realizacji zamówienia nie przekracza 5 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne lub przygotowywane na specjalne zamówienie.  W takim przypadku termin realizacji może się wydłużyć, jednak Nabywca zostanie o tym bezzwłocznie poinformowany.
  4. Koszt wybranego przez Nabywcę sposobu dostawy produktów, jest doliczany do cen zamówionych towarów.
  5. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania odbioru na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru a wraz z tym ryzyko utraty lub uszkodzenia towaru.
  6. Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie, prosimy o spisanie protokołu w momencie odbioru przesyłki od kuriera i kontakt z siedzibą naszej firmy.

REKLAMACJE, GWARANCJE, ZWROT TOWARU

  1. W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia przesyłki należy niezwłocznie zgłosić pracownikom poczty obecnym przy dostawie lub kurierowi oraz skontaktować się ze Sprzedającym. Podstawą reklamacji z tytułu uszkodzenia produktu w czasie transportu, jest protokół spisany w momencie odbioru przesyłki.
  2. W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej produktu reklamacja zostanie uwzględniona i wyrób będzie naprawiony lub wymieniony na nowy na podstawie dokumentu zakupu, oraz widocznego znaku wytwórcy na wyrobie (w takim przypadku mają zastosowanie przepisy o gwarancji i rękojmi).
  3. Wnioski reklamacyjne powinny być składane drogą e-mailową lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
  4. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r., nr 22, poz. 271) Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Prawo to nie dotyczy produktów wykonywanych na zamówienie lub powiązanych ze świadczeniami o właściwościach określonych przez Kupującego, np. zmiana rozmiaru lub grawerowanie (art. 10 ust. 3 pkt 4).
    Zwracany na tej podstawie towar musi być kompletny, wraz z oryginalnym opakowaniem i nie może nosić śladów modyfikacji lub użytkowania. Dodatkowo zwracając towar, należy dołączyć oryginał wydanego paragonu lub faktury. Sprzedający gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszt przesyłki produktów nie podlegają zwrotowi.
  5. Koszty wysyłki i odesłania towarów do reklamacji pokrywa Sprzedający.
  6. Koszty odesłania towarów zwracanych pokrywa Nabywca.
  7. Sprzedający nie odbiera przesyłek wysyłanych za pobraniem.
  8. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni, od chwili ich wpłynięcia.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nie uregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  2. Wszystkie produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
  3. Wyroby z metali szlachetnych są zgodnie z prawem cechowane przez Urząd Probierczy, odpowiednimi próbami.
  4. Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl